Spotify crash

Inte så mycket update igår inte, hade inte tid helt enkelt.
Vaknade hos kompis, åkte till velam hon red en lektion. Sen åkte jag hem, sen vidare till värmdö marknad och in på hööks. Köpte dock inget, tittade bara lite och sen skjuts till Massa. Lillasyster var med och filmade lite. Dock var kameran konstig så belv inte superbra men kan kanske klippa ihop något.
Gick sådär, Massa var pigg och ville springa inte jobba.
Skola idag, har varit ganska lugnt. Nu måste jag plugga, vill inte..
Imorgon är det halvdag i skolan då jag min syster tar studenten. Trevligt trevligt, desutom sista dagen i bandet för denna termin. Tråkigt :(
Nu, plugg

Ihi, jag och Massa för ett tag sen :)

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: vad roligt :DD

2011-05-30 @ 22:25:47
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: vad roligt :DD

2011-05-30 @ 22:25:50
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0