The story

Så, varit i stallet och är hemma nu. Okej har varit hemma en stund, tog hem Massas träns så nu har jag smörjt det. Får se om ja hinner smörja sadeln imorgon.
Ska snart iväg till en kompis, jag och några andra tjejer ska sova där. Vi ska titta på film och snacka lite och sånt annat mysigt ;)
Red ut Återvalls rundan idag, Massa var inte så pigg i början men efter stund kom hon igång.
Tog några galopper och Massa var på. Tyckte det var superkul :)
Hoppade även över en stock på 40-50 cm på vägen hem. Hon tyckte det var lite läskigt första gången men andra gången bjöd hon lite mer mot hindret.
Imorgon följer min kompis Jenny med ut till stallet och fotar :D
Ska även få bilder av Veronica, får dom förhoppningsvis på måndag.
Nu ska jag göra i ordning det sista innan ja drar så hejdå.
'
Zimsalabim, efter Briar oh la la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0