The world keeps turnin'



Ja, Svea e ju ganska söt...
Hade lite feber igår ju så stannade hemma från skolan idag. Ska dit imorn, ska bli sköönt! Trött på att vara "isolerad" och inte göra något. Blir rastlös om jag inte är jättesjuk som jag var i fredags.
Duschade, städade och åt lite hemma hos pappa innan jag gick och hämta hunden på dagis. Träffade två kompisar på moppe.
Svea gick "lös" hela vägen hem. Över övergångställen, förbi människor och allting. Kopplet släpades efter hunden så att jag lätt kan trampa på det i fall hon får för sig något.
När Svea kom hem till oss för lite mer en ett år sedan så var hon knappt kontaktbar när man var ute och gick med henne, kastade sig över nästan alla människor man gick förbi för hon ville hälsa.
Nu går hon snällt och lugnt bredvid en ibland, lite före ibland lite efter. Lyssnar super om man är glad och pratar med henne. Så fort man blir irriterad och sur stänger hon av och går framåt utan att lyssna.
Nej men hon var jätteduktig idag :)
Fotade lite fina bilder på henne som ni ser ovan hihi, sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0