Tokaj

Igår då, red Tokaj :) Jättesnygg häst, kanske något något tung men väldigt snygg.
Vi red till Båtis, en hage med massor med hinder.
Tydligen så kunde Tokaj bocka så jag fick galoppera fram före dom andra så att han inte skulle hitta på något bus. Det gick väll bra.
Sen hoppade vi fram på några lite mindre hinder. Tokaj var en riktigt fegis och bröt ut på dom två hindrena.
Sen hoppade han andra gången, då ramade jag verkligen in honom och drev ganska mycket.
Men sen var det inga problem med resten av hindrena. Hoppar några fler hinder innan vi hoppar en bana på typ 13 hinder. Det gick super. Dock började det regna och blev lite halt i gräset så tog det lugnt i svängarna.
Sen avslutade vi med att gå över till hagen bredvid och hoppa över ett nytt hinder.
En röd och vit roddbåt. Tokaj ville inte hoppa.
Han vägrade och vägrade och vägrade. En gång var det väldigt nära och hade jag petat till med spöet tror jag att han hade hoppat.
Fick iaf hoppa en gång efter Fabiano och då hoppade han fint :)
Bilder kommer ;)

Terränghoppning på Velam :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, gulligt...

2011-06-11 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0