Ute...någonstans

Sitter ute i hemmesta på Coop, tänkte att jag inte skulle ha internet så att jag skulle plugga men hittade lite internet så sitter här och väntar på bussen :P
Ska rida på Evlinge ju, hoppas jag får en piggelin häst :) Skulle inte sitta helt fel med höjdhoppning.
Ikväll ska jag iväg med kompisar så kommer inte bli mer uppdatering än så här.
Får se vad vi gör imorn, har ju ingen skjuts till Runsten och lite sent nu. Plus att det finns risk för regn.
Hade idrottsprov, och det gick väll bra. Gick jättebra på tränings- och näringslära men muskellära gick säämst.
Hoppas iaf på ett VG.

Ni får en gammal bild, har så svagt internet så det tar för lång tid med en ny bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0